+36-20-328-1164

arculattervezés 

branding

 

 arculattervezési csomagok

VÁLLALKOZÁS MÁRKAÉPÍTÉS ÉS LOGÓTERVEZÉS

 

Egy nagyszerű design hozzáadott értéket képvisel vállalkozásodban, mivel bemutatja a termékeid és szolgáltatásaid minőségét és gondosságát.

 

Két márkanévű csomagot kínálunk, amelyek tökéletes megoldást kínálnak a design igényeidnek.

Minden csomag célja, hogy felismerd, hogy hol vagy ma, miközben felkészít arra, ahol azt lenni szeretnél az üzletben holnap. Együtt létrehozzunk egy hiteles brandet, amely megfelel vállalkozásod minőségének..

 

LÉPJ KAPCSOLATBA VELEM

 

 

k

Branding, márkaépítés

A vállalkozásának az érzelmi összekapcsolása ügyfeleivel manapság már pótolhatatlan

Webdesign

WordPress tervezés és fejlesztése
 

Grafikai tervezés

Online és offline grafikai anyagok izgalmas, intuitív és élvezetes megjelenítése 

Fényképezés

Weboldalhoz szükséges fényképek, termékfotók készítése 

Piaci stratégia

Piackutatás, tervezés személyre szabott üzleti stratégia készítés

Közösségi média

Szociális média stratégia készítés, annak érdekében, hogy márkájának megjelenése az ügyfeleihez igazodjanak

SEO

Weboldal hatékonyság növelés

E-mail marketing

Weboldal hatékonyság növelés

Mini-Brand | Brandcsomag

Tökéletes választás, azoknak a kisvállalkozásoknak, akik online is megtalálhatóak szeretnének lenni, továbbá az ügyfeleik számára információt szeretnének biztosítani. Ideális abban az esetben, ha a főoldalon kívül további 3 belső információs oldalra van igény.

Brand-esszencia | Brandcsomag

A csomag magába foglalja az összes mini-vállalkozási webhely csomag elemet, azonban több oldalra van szükségük, ezen kívül még magába foglalja a weboldal tartalomfejlesztését is. Így az előzetes kérdőívek alapján mi biztosítjuk az egyéni, vonzó weboldal szöveges tartalmat.

Webshop | Weboldal csomag

Kiváló azoknak a vállalkozásoknak, akik szolgáltató alapúak, rendelkezzenek bármilyen e-kereskedelmi funkcióval. A csomag magába foglalja az összes vállalkozási webhely csomag elemet, valamint az webshop felépítését, egyedi üzlettervezést, egyedi termékoldal-kialakítását mind az egyszerű, mind a változó termékekhez.

arculattervezés lépései

Az arculat az első benyomás, ami az ügyfél döntését meghatározza 

 

A brand- vagy magyarosan arculattervezés nem csak rajz, szín és esztétikai játék a formákkal.  A céges arculat egy közel lenyomatot képez a célközönsége tudatában a cég megítéléséről, belső és külső kommunikációjáról, termékeinek és szolgáltatásainak tulajdonságairól és minőségéről. Ez a benyomás pedig meghatározhatja a vállalkozás jövőjét.  

 A jó cégarculat komoly üzleti előnyt jelenthet a versenytársakkal szemben

  

Az arculat grafikai elemei

Logó

színvilág

betűtípus

formavilág

 a munka menete

 

  1. elküldöd nekünk a céged rövid leírását és/vagy az arculattal kapcsolatos elképzeléseidet e-mailben,
  2. ennek alapján elkészítünk 3 logó-vázlatot 5-10 munkanapon belül,
  3. kiválasztod azt, amelyik a legjobban tetszik és elküldöd az esetleges módosítási kéréseidet.
  4. Miután megérkezett a számlánkra a tervezés díjának 50%-a, kérésed alapján elvégezzük a javítást 5 munkanapon belül,
  5. amennyiben szükséges, még két javítási fordulót tudunk biztosítani 5-5 munkanapon belül.
  6. A logó jóváhagyása után elkészítjük a névjegykártya terveit – 3 félét,
  7. ha megvan a befutó terv, az alapján elkészítjük a levélpapír tervét.
  8. jóváhagyásod és a maradék 50% kifizetése után elküldjük neked az arculat csomagot CD-n, amely a következőket tartalmazza:
  9. logó webes felhasználásra (PNG, JPEG formátumokban),
  10. logó nyomdai felhasználásra, raszteres formátumban (TIF, 300 DPI felbontás),
  11. logó nyomdai felhasználásra, vektoros formátumban (EPS) Pantone, CMYK, szürkeárnyalatos és fekete-fehér változatban.
  12. logó felhasználására vonatkozó ajánlott szabályok
  13. névjegykártya nyomdai felhasználásra, vektoros formátumban,
  14. levélpapír nyomdai felhasználásra, vektoros formátumban.